3 Temmuz 2020 Cuma

Kerem 9 yaşına basıyor.....


Oğlum…. Yavrum….
Küçücüğüm…
Biricik erkeğim…
Nasıl başlamalı nasıl anlatmalı….
Bir gece yarısı kucağıma geldin… çok yorucuydu o yolculuk… Özgür dedi ki; Kerem bu hayatta çok başarılı olacak… Savaşçı bir ruhu var…

***
Bu hayattaki asıl öğretmenim sensin benim…
Sen benim anneliğimsin… sen beni anne yapansın…
Seni doğru yetiştirme kaygısı… her yanlışında aşırı tepkiler göstermek…
Perfect bir anne olmaya çalışırken mütemadiyen olamamak…
Yeni nesil anne olup bu sırada geçmişimizdeki tüm örf ve gelenekleri göstermeye tanıtmaya çalışmak..
Kültürümüzü aşılamak… sonra o kültürün yozlaşmış olduğu gerçeği ile yüzleşmek..
Bazen ne öğretirsem sana elimde kalıyor gibi oluyor…
Dünyaya bakıyorum.. sürekli hırs—kavga, oysa ben sana hep umut vaad ediyorum.. Sevgi vaad ediyorum… bir öpücük her şeyi çözer diyorum…
Ama ikimizde biliyoruz.. bir öpücük çözer her şeyi… biz yolumuzdan ayrılmayalım…

***
Nasıl geçti Kerem…

Daha dün Marsupilami izliyorduk… Şimdi; anne youtube.. anne netflix.. anne şu repçinin şarkısı varya… ha bide anne oyun kasıyorum diyorsun ya….. işte ben orda ….. kalakalıyorum:::::J

 J ah oğlum ah… zaman çok hızlı…
Bir sonraki 8 yıl sonra bunlarda geçecek… o zaman ne yazacağız bakalım bu satırlara…

Ama yine de iyi geldik be Kerem… ne dersin annem?
Koca bir 8 yıl… devirdik…
Bazen çok zordu… çok ağladık… ama bir o kadar güldük….
Bazen omuzlarına kaldıramayacağın kadar yükler yükledim… ama sonra hemen aldımJ
Eksikliklerim çok… beni affedersin umarım…
Sen çok şahane bir evlat… süper bir abi… harika bir bireysin….
Seninle gurur duyuyorum..
Annem…..
Hayat çok zor ama kesinlikle çok güzel….
her daim renkleri gör.. her zaman göğe bak… o sana bir şans daha var diyecek her zaman… Öpünce geçmeyecek kadar üzme kimseyi…
Yeni yaşın kutlu, mutlu, huzurlu ve bol kahkahalı olsun…
Seni çooook SEVİYORUM…
Annen,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder