7 Eylül 2020 Pazartesi

 Bu seneki yazı başlığım Kırka Yolculuk adlı Çalışmaaaa…


İyi ki doğdum gördün mü bak… 36 oldummmmm…

Kırka yürüyordum hızlıca…

Çok garip… çok garip…. Garip geliyor bana 36 yaşında olmak… 26 dermişim gibi… ruhum genç kalmak için çırpınıyor sanırım.. 

Ama Kadın olmanın o müthiş gücünü de bu yaşımda hissediyorum…

Bu sene en çok istediğim verdiğim kararların arkasında durmak… 

Hayat bu sene çok hızlı… ve yine çok acımasız bir şekilde aktı....

Yine dileklerim var benim…şükürlerim var..

Füsun;  En çok kendini Sev. Sonra bana iyi gelen herşeyi sev..

Sevmekten vazgeçme.. sevmenin gücü başka hiçbir şeyde yok..

Abart.. Çoğalt.. Parlat… Enerjini kendine kanalize et.

Derinden kahkalarım her gün artarak çoğalsın…

Yolda bıraktığım kimsem olmasın… 

Çocuklarım.. ailemmmm.. Sağlığımız hep yerinde olsun.. Ağzımının tadı bozulmasın Ali Rıza Bey..:)

Kendine ve sahip olduklarına inan.. 

her engelin üstesinden gelebilecek o güç senin içinde…

Yüreğini karartma.. 

Hep olumlu düşün… 

Aşkın gücü hep içimde kalsın…

Sağlık olsun…

Umudum tüm bedenimde kalsın..

Sarılmak bütün dertlerimi alsın götürsün…

Çocuklarının gülüşünde kaybol sadece.. 

Öpünce geçmeyecek kadar üzme kimseyi… 

İyi varım yaa.. İyi ki doğdum.. Hoş geldin yeni yaşım 36…

Benim hayat yolumda benimle yürüyen herkese çok teşekkürler.. İyi ki varsınız…

Kucak dolusu sevgiler herkese😘😘😘😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder