7 Eylül 2019 Cumartesi

Yolun yarısı YAŞ 35...

 ,,,35,,,☘☘☘☘

Yolun yarısı derler...

Hiç gelmeyecek gibiydi... geldi...35...

Geriye mi sayıyorum artık...

Yokuşu çıkmışım gibi hissediyorum kendimi.. Şimdi yokuş aşağımı iniliyor.. yoksa düzlük mü? Yolun sonrası... yoksa süpriz bir şekilde yokuş devam mı ediyor? 

Bundan sonrası için yapılacaklar listesi oluşturdum. 

Yapılacak işler.. görülecek yerler. Beyinsel değişimler..

Ilk yarıdan daha çok iş var sanki...

Olmak istediğim ben için.. bitmeyen sınavlarım. 

Kendimle karşılaştım dün... sordum kendime.. cevap vermedi bana... yorgundu zira..

Anlatmasına gerek yoktu zaten. Sarılması yetti. Sen halledersin dedi.. Daha çok şükür...

Daha iyi bir ebeveyn olmak.. olabilmek.. Yetebilmek.. ama artık önce kendime.. sonra yine herkese... Ben hayatımı hep iki uçta yaşıyorum. Ya bulutların üstünde ya da toprağın dibinde... Yeni yaşımda.. dileğim.. bulutlarda kalayım..💙ağız dolusu kahkahalarım artsın eksilmesin.🤠

Aşkın gücü hep içimde kalsın.❤ Sarılmak bütün dertleri, tasaları,sorunları alsın götürsün.

Umudum tüm bedenimde kalsın...💫

Sevdiklerim başımın ucundan bir adım öteye gitmesin.💜

Daha çok başardığım.. bir yıl olsun.

Sağlık olsun... Bol bol 💋💋💋💋💋💋 olsun

Hoşgeldin 35 yaşım.

Good bay 34.

See you dostlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder