7 Eylül 2018 Cuma

hOŞGELDİN yAŞIM 34

 Bugün benim doğum günüm...🍭 Beni okuyan bilir.. her sene uzun uzun yazarım.Teşekkür ettiklerim olur.. kdv si fazla gelenler için elemelerim olur. Velhasıl senenin hesabını kapatırım. 

öğrettiklerim.ve daha çok öğrendiklerimle... Bu senee... Bu sene ne yazsam.. Bu sene benim en güzel senem olacaktı.. çünkü 8 li seneler benim yılım olur.. 1998..2008.. ve 2018... ... Güzel başlamıştı herşey.. benim canımdan bir can daha Berenimmm.. ömrümm. Kızımmm... gülen yüzüm.. bir doğum oldu.. Hayat buldum yeniden.. Az şükrettiğimi fark ettim.. az.. çok az.. Şükürlerimi çoğalttım. 

Kalp kırıklıklarım oldu yine.. sanki bu sene daha çok.. Direndiklerim oldu.. bıktıklarım oldu.. sevdiklerim oldu yine yeniden.


Yine dipte olduğum zamanlarım oldu.. Bazen pembe rüyalarım.. Kendime yetişemediğim zamanlarım oldu..

Bir de ağzıma da etse vazgeçemediklerim. 

Bütün bu gökyüzü olayları tutulmalar derken.. Gel-Gitli ruh halleri... lohusalık sendromları..

Sonra ne mi oldu.


Sonra babam öldü... Halbuki 12 saat önce yemek yemiştik. Istediği yemeği pişirmiştim. Muhabbet etmiştik. Karşımdaydı. Candı.. Kandı.. bana el salladı... bana el salladı... ve gitti..

Birden. Aniden. Hiç veda edememişken.. bir sürü plan varken.. yapılacaklar listesi kabarırken

üç kızının da ilk defa bu kadar eli ayağı olmayı başarmışken.. O kadar erken erken.. Torunları dedesiz kaldı..

Ben babasız kaldım. 33 yaşım.

Ben ne çok şey yaşadım bu sene bir bilseniz.. Ahh bir bilseniz.. Ama işte Hayat tam olarak bu değil mi? Doğumlar.. ölümler.. düğünler.. merasimler.. hepsi bizim için.. Hayat.. işte.. tam olarak bu.. Süprizlere gebe 365 gün daha.. karşılamaya korktuğum başka bir sene daha hatırlamıyorum.. evet korkuyorum... çok korkuyorum... ama işte biliyorum korkunun faydası yok.. Yol uzunmuş gibi ... kimse yolda elini bırakmayacakmış gibi.. sen kimseyi yarı yolda bırakmayacakmışsın gibi.. Güzel bir senem olur inşallah..

Kırmadan.. dökmeden..

Zor bir sene bekliyor beni.. altından kalkabilirim umarım. 

Sarılmak lazım azizim sarılmak daha çok sımsıkı... ve yine söylüyorum.. Öpünce geçmeyecek kadar üzmeyin kimseyi

Dileğim aynı... çok mutlu olmak istiyorum.. sadece mutlu...

Hoşgeldin Yeni yaşım 34.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder