7 Eylül 2023 Perşembe

Doğumgünüm

Canım Kendim; 

Bugün doğum günün, bu ilahi sisteme dahil olduğun gün bugün.

Bu hayat bu kadar güzelken bu kadar zorluk neden? Güzelliği oradan geliyordur belki değil mi? Gençliğim acıyo... Bağırıyor canım cayır cayır....

Bu sene içim çok yoruldu. Kalp atışlarım hep sızladı.. Kelebeğin ayağına taş bağlayıp uç demişler gibiyim. Kanat var ama yük çok ağır.

Kendime telkinlerim var, kendimin elinden tutup sürüklediğim bir yol benimkisi...

Kızmadım, küsmedim, avaz avaz bağırmadım, dövüşmedim, savaşmadım... sadece üzüldüm.. ve bu üzüntünün beni çürütmesine seyir kaldım çoğu zaman..

Kaderine küsüp inzivaya çekilince mucize falan gerçekleşmiyor, gizemli biri gelip elinden tutup ayağa kaldırmıyor, kendi hayatını kendin çekmezsen su alıp batıyorsun derinlere.. kaç kere battım, kaç kere çıktım. Çıkmak istemiyorum, denizin derinliklerinde kaybolup gitmek istiyorum.

Heyyyy, batamazsın.. bırakamazsın... senin çocukların var... Heyyyy nereye?? Birde sen varsın nereye?

Biliyorum ışığını söndürdüler hem de kaçıncıya.. ama sen iyi bilirsin yeniden yakmayı ... senin olayın bu, sen seversin en kurak çölde çiçek açmayı... 

Yolun nereye vardığı önemli değil.. Yola bak sen Heyyy Füsun... 

Dünyanın kaç bucak olduğunu gördüm de geldim. Baharıma bir yol bulacağım... 

Aynadaki Kadın'a borcun var, gözleri hala 17 gibi canlı...

Mucize sensin, hayatın kolay olmasını bekleme, sen bu'sun. Merhametin diğer adısın, af dilemeyenleri, 70 kez seni bıçaklayanları belki 71. ciye yapmaz diye  kendi içinde affetmişliğin var senin... Onlar senin merhametinle baş edemezler. 

Çocuk Füsun, Genç Füsun, Canım Füsun senden özür dilerim, senden sıkıldığım için, hemen büyümek istediğim için.. elimden tutmana çok ihtiyacım var. Gelsem oraya tutsam elinden bana geçecek desen.. ve ben seni girdiğin yollardan çıkarsam, gel ışık burada desem...senin yolun başka desem... en baştan çizsek yolumuzu .. yordamımızı... ocağımızı...yeniden yaşamak mümkün mü? 

Kaynak sensin, sen ışık saçansın, var edenin bu dünyadaki bahşedilmiş gücüsün sen. 

Çok yorgunum, yıllardır koşuyor ama varamıyor gibiyim. Kime neyi nasıl anlatayım? Halimi kime yanayım? Hep bir tünel geçiyorum karanlıklardan ışığı buluyorum yenisi geliyor. Her seferinde korkuyorum bu kez bulamayacağım , ışığı göremeyeceğim...  korku sarıyor içimi...

Senin suçun değil olanlar artık affet kendini Lütfen.

Ben toparlanmaya çalıştıkça, diğer tarafım dökülüyor.. sıkı sıkıya tuttuğum şeyler elimde tuz buz oluyor. Bu evre ne zaman bitiyor.

Beni yoranları yürekten uğurluyorum. bir daha asla kalbimde ağırlanmayacaklar. Onlar, vefasızlıklarını haklı çıkarmaya çalışan zihinlerinde kendilerini kandırmakla meşguldür nasıl olsa.

Heeeyy, büyük Füsun sana sesleniyorum aşağılardan... Kendine yaslan!!!

Takılıp düştüğünde, dizlerin yara bere içinde kaldığında, kalbin ve ruhun kanadığında.. 

ve bir daha aynı hataları yapma ... yenilerini yap...:)  

Yeni bir hayat istiyorum. Sıfırdan, hiç kullanılmamış, çileden çıkarılmamış ümitleri elinden alınıp gençliği çalınmamış, yeni bir kalp istiyorum yerden yere vurulmamış, dağılmamış, kırılmamış.. yeni bir göz istiyorum, uykusundan ağlayarak uyanmamış.. ışıltısı kaybolmamış.. yeni bir hayat istiyorum en baştan yaşamak istiyorum...  bu hayatı... mümkün mü?

Aynı gövdede bir yanın solup giderken biri daha yeni başlıyor. Havlu atan tarafıma inat diğeri kolları sıvıyor. Bir yanın küs, tükenmiş.. diğeri taze, hevesli.. değişir dönüşür,  güzelleşir... bi yanım azılı kör.. göremiyor önünü, koru diyor beni, beri yanım ..

Acımadan soruyor soruları kader , Ama benim de var alacağım...

Geçemem toy hevesimden, İnsan ancak umutlanarak yaşar. Yenisi ile yer değiştirir vakti dolan. Hiç şaşmaz... 

Bu yüzden şairin dediği gibi  'yaprak döker bir yanımız, bir yanımız bahar bahçe..'

Yeniden şekillenen bu kadın da kim? Hay Allah ben mişim :) 

ve Füsun, ben sana çok teşekkür ederim. Pes etmediğin için, vazgeçmediğin için,  kalkıp yola devam ettiğin için, verdiğin sessiz savaşlar için, başkalarının çizdiği sınırlarda yürümeyip kendi yolunu çizdiğin için sana teşekkür ederim, sen kendinden kendini doğurdun. 

Ben yıkılmadığım için mi bunca darbeyi hak ettim.. Bu soru kafamda yankılanıyor...... ???

Hayallerinin peşinden git.. Sadece ileriye bak.. Yol çok güzel ve sürprizlere gebe.. Iskaladığın ne varsa hepsini yaşa. Yolumun henüz tanışmadığım yolcularına selamla... geliyorum... Eğer eğlenmiyorsan bir gösterin yok demektir. O zaman show başlasın.

Öpünce geçmeyecek kadar kırma kimseyi...

Bolca sarılmaktan utanma..

Şükret, 

ve daima SEV.. çünkü sevmek en güzel şey...

Şüpheye düşürmeyen sevgilere niyet ediyorum.

Hoşgeldin yaşım 39,

Bereketli yıllarım olsun. Amin.

 

Füsun Gülten.

07.09.2023


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder