22 Haziran 2023 Perşembe




Gerçekten sevilirseniz şüpheye düşmezsiniz..

Sevgi; endişeyi, merakı, özlemeyi,  barındırır içinde. Gerçekten sevildiğinizde, ne kalbinizde boşluk hissedersiniz ne de sırtınızı yaslarken düşeceğim korkusu. Birinin gönlünde hoş gelmekle, birinin gönlünde yer etmek aynı şeyler değil.


İnsan ihmal ettiklerinin bedelini ağır öder. Ağır ödeyeceksin.


Defolu sevgine , samimi olmayan ilgine katlanmayacağım.

İçim yoruldu. Bedenim .. ruhum. hücrelerim... 

nasıl sabrettiğime ben bile şaşırıyorum..

şakaya vuruyorum diye anlaşılmıyor ama ben çok kırgınımmm

en çok kendime kızgınım tüm bu olanlara hep ben izin verdim.

hayat beni yeni bir merhaba ile ödüllendirdi.

senden vazgeçerek kurtuluyorum...

Işıkları sen kapattın.. karanlıktan korkuyorum ama merak etme ben bunu da halledeceğim.

Herşeyi göze aldın..

Ve beni gözden çıkardın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder