16 Eylül 2022 Cuma

Hak ediyorum her milimini bu dik gülüşün....



Hayat çok  tuhaf....

Benim hayatım daha da tuhaf....

Yeni yaşıma girdim geçen hafta.. 40'a 2  kaldı....

30'lu yaşlarımda yapmak istediklerim için son 2 sene..... daha düşünerek ama daha hızlı, okumak istediklerim, görmek istediklerim, keşfedeceğim yeni yüzler ... daha perfect bir anne olmak..... (mümkün değil ama deneyeceğim...:))

Bu geçirdiğim son 5 yıl... öğüttüm seni... hazmettim... anladım... 

ve şu an daha mutluyum...

Mutluluk biriktiriyorum artık içimde... dışımda... ruhumda...

Bende durmayan , bana yakışmayan hiç bir şeyi taşıma zahmetinde bulunmuyorum.

Belki uyar, belki anlar, zamanla... vs....bunlara karnım tok.

Bana eyvallahı olmayana benim daha da eyvallahım yok..

Çünkü benim kayıp yıllarım var... çocuklarımın ziyan olan yılları var...

Benim  bu kayıp zamanları sevgiyle, aşkla kapatmam lazım .. hem kendimde hem yavrularımda...

Herkes olmak istediği yerde. Kendine yakışanın yanında....

Bundan daha güzel bir şey yok...

En çok öğrendiğim... kimseyi ederinden çok sevmeyeceksin... :)

(Sevgi içinde kalsın Füsun.... senin sevgini istemeyene vermeyeceksin sevgini....)(sevgi zehirlenmesi yaşayanlar oldu. öldüler. gömdük.)

Kalbimi, ruhumu sevgimi bana değer verenlere açıyorum...

Bu bana  iyi geliyor... İYİLEŞİYORUM.

Ben yıllarımı bir denizin kıyısında.. hiç ilerlemeden boşa kürek sallayarak geçirmişim. İki küreği de hep ben tutmuşum.

Allah beni aldı ...  buradan devam et dedi.  Bunu kabullenmek çok zor oldu. (Çok zor oldu... kelimeler, cümleler yetmez acılarımı anlamaya, hissetmeye... ve sanırım artık bundan bahsedip bu anları büyütmek de istemiyorum, ben dümeni kırdım... yolum başka...)

Geçen gün bana küçük şeylere takılıyorsun dedi biri... Anlayamadı..... ben o küçük şeyler ile varım... anlayamadı, herşey o küçük şeylerden ibaret... Anlamadı... artık varsın anlamasın.... yeter da... :)

Koyamadığım son noktalar vardı, ex kocam bu yıl içerisinde hepsini tek tek koydu... her gerekli yere...

iyi ki de koydu.. 

Bugünüme şükür ediyorum.

Ben her şeyi Allah'ın izniyle hallettim. 

Gerisini de Allah'a havale ettim.

Beni nasıl güzel günler bekliyor...

Heyecanla bekliyorum... Çalıyor eteklerimde zil.

EVET!!!

Hazırım. Gel. Bedelini ödedim. 

Hak ediyorum her milimini bu dik gülüşün....

16.09.2022

Füsun Gülten

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder