7 Eylül 2022 Çarşamba

Doğumgünüsü 38. Bölüm

 EVET;🎀🎊

38. Bölüm başlıyor.😉🎈🎈🎈


Kendime verebileceğim en güzel hediye, kendimle barışık, nefesimin, sağlığımın kıymetini bilerek, hayatı ertelemeden yaşadığım anlar oluyor.⚪️🔴🟣🟡🔵🟠


Tereddüt, adım atmanın içindeki lezzetini bitiriyor. O sebeple netlik ile ve geç kalınmadan atılan adımların peşinden gidiyorum. 🙌

Kararlılık nefis bir özellik, rengi belli, duruşu belli, özgüvenli… misssss….🧚🏽‍♀️


Kaderim, ilahı akışın bana sunduğu ikrama benim verdiğim cevaba göre şekilleniyor. Bu sebeple düşünülerek ve güzel cevaplar verme peşindeyim..🧘


Yaş aldıkça; daha samimi ve sahici buluyorum kendimi… 💎💎💎

kendimi ihmal etme alışkanlığımı bıraktım.  Işığım yeryüzüne yansıyor.💝

Sadeleşiyorum. Vazgeçiyorum… 

Kaybetmeyi göze alıyorum…❤️‍🩹


Bulutların üstündeyim …. evet,🌥🌥🌞🤫


Gücümü artık, eminlikten, şükürden, tevekkülden, ilimden alıyorum ve her ne olursa olsun gayretle parlamaya devam ediyorum.❤️‍🔥


İçimi rahatlatan en güzel şey, elimden gelenin en iyisini yapmama rağmen hayatımın içinde olan, ancak karanlık odasında kalmayı tercih eden kim varsa onlarla aydınlık anları büyütme isteğimden vazgeçmeyi kabul etmek oldu... gönül açıklığı diliyorum onlar için..

💜 Kendimden razı olma halindeyim... 💜 


💙Ben kendimi seçtim….💙


Sabah uyandığımda, gökyüzü bulutla kaplı.. hava soğuk olduğunda… içim kararmıyor artık benim… her şeyin yerli yerinde yaratıldığını kabul ediyorum ben.🤲


Gülümsemek… sanırım en büyük gücüm bu, her şeye…. herkese rağmen gülümsemek….😋😛😀🙂😅😁☺️🤠


Gücüne inandığım en büyük şey  AŞK❤’ tan sonra gülümsemek….🤗😋


Boş boş değil hem de…… En dolusundan tüm hücrelerimle inanarak gülümsemek….😍


O zaman bu yıl kendime gelsin.🎀


İyi ki doğdun Füsun, 🍭🍭🍭

Gülümse,

38. Bölüm yükleniyor....🎈🎈🎈

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder