7 Eylül 2021 Salı

Yaşım 37

 Ali İhsan'dan olma Bahire'den doğma.. Füsun ben...💙


Bugün benim doğum günüm.. 🍀

bugün benim doğduğum gün... 

bugün benim kendimi yeniden doğurduğum gün olacak.


Bu senenin hesabı ağır. 

Acının içinden geçtim.. 

Yanacak tek bir hücrem kalmayıncaya kadar yandım ben.. 🍁🍂


Bu sene de çok zorlu geçti.

Vücuttan ibarettim çok ama çok uzun zamandır.. 


Ruhumu geri aldım bu sene.🦋


Ölmek ve yaşamak arasındaki o ince çizgide nefes almaya çalıştım..🌾 boğazım düğüm düğümken..

Bu sene yolda kalanlar oldu.


Vedalaşmak hiç istemediğim eşimle vedalaştım. Bu sene çocukluğumla vedalaştım. Bu sene gençliğimle vedalaştım.  Bu sene birçok eş dost sandıklarımla vedalaştım.  Bu sene yolda çok şey bıraktım. Yanıma sadece kendimi ve çocuklarımı aldım. 

Bu sene öğrendim.. kendime kendim gerek olduğunu.. 

Bu sene öğrendim. Önce kendimi sevmem gerektiğini.. 


Yanımdaymış gibi gözüken dostlarım görüyorum sizi km’lerce uzakta olduğunuzu.. Gizleyemiyorsunuz kendinizi…🐾🐍


Ve fiilen km’lerce uzakta olup yüreği kalbimde atan dostlarım varlığınıza minnettarım…🌺


Mutluluk da bir kibrit çöpüne bakıyormuş meğersem. Elinden uçup gidiyormuş.🎡🎠


Mutlu değildim çooook uzun zamandır.. 

Sadece güçlüydüm. 


İnsan tercihleri ile kaderini imzalar… tüm imzalar benim seçimim… huzurluyum.


Ayrılık ölümden beter.. bunu bilmek. Kabul etmek.. Ve yaşamak..


Pişman değilim tek bir satırından.. çünkü ben tertemiz sevdim.. tüm hücrelerimle.. tertemiz delirmeden veda ettim ben bu aşka. :)♥️


Hala hayattayım ve parlıyorum.

Şükran borçluyum çocuklarıma..

Mucizelere, şansa ve mutluluğa hazırım…

Yeni yaşımda sevilmeye niyet ediyorum. 


Benimle yolda yürümeye devam eden herkese kucak dolusu sevgiler.

Öpünce geçmeyecek kadar üzmeyin kimseyi.. 

seviyorum kendimi.. sonra yanımdan yürüyen sizleri.


Kıymet bilenlerle yaşayacağım nice güzel yaşlarıma kaldırıyorum kadehimi..


Hoşgeldin, yaşım 37….💞💞💞

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder