7 Eylül 2017 Perşembe

HER YAŞTA GÜZELİM AZİZİM

 Hoşgeldin yeni yaşım😋😋😋😋 Bugün bir yaş daha alıyorum. Bir yaş daha ömrümden bana veda ediyor. Uğurluyorum onu. Ruhum ve bedenim yeniliklere geleceğe güzelliklere gebe.. Ben 32 senemi kendimden menmun kapatıyorum. Kendimi seviyorum her halimle.. füsunum işte ben.

Sevenlerim var benim.. ailem, dostlarım, arkadaşlarım var.. Hala deli dolu o çılgın Füsun muyum bilmiyorum. Ruhumda değişiyor yaş aldıkça.. Ben bir trene binip rastgele defolup gitme yaşımı geçtim mesela.. 😉 kök saldım ben.. bir ailem var. Oğlum var sevgime muhtaç. Kocam var ilgi bekleyen ve merhaba diyeceğim bir kızım olacak nasipse. 

Düşünüyorum... geçmişimi geleceğimi... Bu yaz durdum, dinlendim.. güneşler geçti üzerimden, yağmurlar, rüzgarlar geçti.. Kara kara bulutlar gelip durmuştu başımda derken onlarda geçti.. bekledim.. günler geçti... bir başıma oturup düşündüğüm balkondan serin sessiz yaz akşamları geçti.  Acılar geçti... Duruldum..

Yüreği yumuşak tutmalı her zaman insan. kurumuş olan kırılır ancak. Ağrılar geçti...

Çoğaldım.bir bebek gülümsemesi bitirecek tüm hüzünleri..

Komşularım aradı. Başının ağrısı nasıl oldu? Yemek getirdim evde yoktun diye. Ümitsizliğim geçti. Sarıldım. Ailenin beraberliğin koşulsuz sevginin gücüne hastalıklar geçti.


Her şey sevgiden ibaretti. Çünkü dünya sevgi üzerine kuruluydu. 

Yine de eliyordum her sene çevremdeki insanları. sadeleşmeyi sevmeye başlamıştım. Sırtımda yük etmiyordum hadsizleri.


Kavgalarım oluyor. Küskünlüklerim oluyor. Hepsi çok sevdiğimden.. Çoooook sevdiğimden. 

Sevmesem küsüp darılmam ki..

Kavgalarım olacak yine tüm sevdiklerimle.. ben kalbimi hep çıkartıp masaya koydum. Kaçak dövüşmedim. Net olmayı sevdim. Dobralığımı sevdim. Hain olmadım. Kimsenin sırtından iş çevirmedim. Uzun vadede hep kazandım. Hep şükrettim. Güzel şeyler olacağına dair olan inancımı hiç yitirmedim. 

Ağaçlar gibi döktüm kuru yapraklarimi, yenilendim tazelendim. Yeni köklenmiş bir fide gibi berrak, umutlu ve huzurlu şimdi zihnim.


Yeni yaşım hoşgeldin.


Hayal kırıklıklarım, kırgınlıkların eskisinden daha çok canımı yakıyor. Duyduğum her çocuk ağlaması yüreğimi yakıyor. Anne olmak her yaşta zor azizim. Fakat anne olmak her yaşta çok güzel azizim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder