24 Ekim 2017 Salı

Benim bir Kızım olacak...

Kızım,

Beren'im Elif' im ...
Ay yüzlüm...
Senin ışığınla yeniden filizleneceğiz.
Seni bekledik.. Seni istedik..
Sanaymış bütün bu yolculuğumuz..
Ben hep dedim.. ' benim bir kızım olacak'
Baban... çok istedi .. çok bekledi seni...
Bize ilk ellerini gösterdin..
O minicik avuç içlerinde hayat bulduk biz annem..
Sana bakmak mucizeyi anlamakmış..
Mucizem... Güneşim..
Adın Elif olacak...
Elif gibi dimdik dur diye...
Adın Beren olacak...
Güçlü, kuvvetli, akıllı ol diye..
Çünkü bu hayatta kadın olmak en zor olan annem...
Şu an vakit sabah.. Dışarıda usul usul yağmur yağıyor...
Yüreğim serinliyor..
Karnımda ki minicik tekmelerin..  içimi sevinç çığlıklarıyla dolduruyor...
Sende babana benzeyeceksin... ve bundan hiç şikayetçi olmayacağım...
Çünkü ben babana çok Aşığım..
Bir ağabey'in var.. Adı Kerem.. Ahmet Kerem..
Seni sabırsızlıkla bekliyor..
'Karlar yağdığında kardeşim gelecek' diyor.
Seni öpüyor.. Sana hediyeler alıyor. Seninle sohbet ediyor..
Çok seveceksiniz birbirinizi.. Siz iki Can' sınız.
Benim iki Canımm..
Kokun şimdiden burnumda.. az kaldı kavuşmamıza...
Hasretle bekliyoruz seni...
Kızım... Elif Beren'im...

Annen..
24.Ekim.2017

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder