16 Şubat 2012 Perşembe

Benim Bir Oğlum Olacak..

Benim bir oğlum olacak...
Babasına benzeyecek...
Gözleri kocaman olacak... parıl parıl ışıldayacak...
Gamzesi olacak... gülümsemesi karşısındakinin içini aydınlatacak...
Benim bir oğlum olacak....
Adı Kerem olacak...
Adı gibi asil, soylu, cömert olacak...
Annesinin ilk göz ağrısı olacak...
Cennet kokusunu ilk o tattıracak...
Benim bir oğlum olacak...
Bir yaz günü gelecek bana...
Sıcak... sımsıcak.. bembeyaz olacak...
Şefkatli, merhametli....
Ama bir o kadar asi, inatçı ve deli dolu olacak...
Şimdi içimde kıpırtıların...
Bana ilk dokunuşların... İçimde sonsuz heyecan ve bekleyiş...
Babanla sana olan sabırsızlığımız... özleyişimiz..özlemimiz...
Babasına aşık olduğum gibi... Aşık olacağım yavruma...
Bizim ailemizi tamamlayacak...
Bütünlüğümüzü sarsılmaz kılacak....
Benim bir oğlum olacak...
Yüreği sevgi, Kalbi umut dolu  olacak...
Yumuk yumuk elleri...
Elleri ellerimizi tutacak,  küçücük kolları bizi kocaman saracak....
İçimizi sonsuz huzurla kaplayacak...
Yüreğimin büyüklüğü ile sarıp sarmalayacağım...
Ninniler söyleyip... Masallar anlatacağım...
Rüyalardan uyandığında hep yanında olacağım...
Benim bir oğlum olacak...
Canımdan can, Kanımdan kan...
Babası gibi olacak...
Adı Kerem olacak...


Annen...
2012

2 yorum: