21 Şubat 2012 Salı

Hayat... Zaman... nasılda koşuyor...
hiç yorulmadan... hiç nefes almadan... dinlenmeden...
bizde koşuyoruz, farkında olmadan, olamadan
çok uzun aralıklarla çok kısa molalar veriyoruz..
nerdeyim ben demek için... nereye gidiyorum ben demek için...
ama sorularımızı cevaplayamadan koşmaya kaldığımız yerden devam ediyoruz....
şu an o kısa molalarımdan birindeyim.. ve biliyorum ki sadece sorularımı soracağım... ve biliyorum ki cevaplayamayacağım...
hayatımın dönüm noktalarından birindeyim... Hamileyim... Bir Oğlum Olacak... Adı Kerem:)
benim bir oğlum olacak da.. ben anne olabilecek miyim? cvp: bilmiyorum...yok..
daha dün okullu olmuştum. sınıfları doldurmuştum... Egemen Apartmanında geçen çocukluğum... Ortada sıçan oynayışlarımız.. deliliklerimiz... kavgalarımız... Sonra Saruhan apartmanına geçişimizle birlikte benimde ergenliğe geçişim... akabinde kocama aşık oluşum... bakışmalarımız.. çocuktuk biz daha... okullar ne zaman bitti. (hep bitsin istedik oysa..) sevdik.. evlendik... hayatınız değişecek dediler inanmadım. nitekim değişmedi bizim hayatımız... Ben aynı bendim , Ahmet aynı Ahmet.. Sadece birimiz Karısı olmuştuk diğerimiz Kocası...
ve hep birlikteydik.. hayat çok güzeldi...
eminim bundan sonrası da güzel olacak... ama çok zor olacak...
mutluyum ama bir o kadar korkuluyum... heyecanlıyım ama bir o kadar ürperiyorum...
sabırsızlanıyorum ona kavuşmak için ama ona yetebilecek miyim?
Sadece Anne ve Baba olmayacağız... bir miilyon tane daha sıfatımız olacak.. ayırdına vardığımız ve varamadığımız..
Şimdiye kadar geçen zaman su gibiydi... Bebeğimiz doğduktan sonra eminim... Işık hızıyla ilerleyecek zaman... ben buraya gelip yazabilecek miyim? böyle sorular sorabilecek miyim? yoksa herşeyin üstesinden gelmiş.. maceralarımızımı anlatıyor mu olacağım... hiç bilmiyorum. Öngöremiyorum...
bebeğimin kıpırtılarını hissetmek çok müthiş bir duygu.. içimde o...
hiç görmediğin bir şeyi özlemek.. beklemek.. heyecanlanmak.. onun için kaygılanmak...bunlar annelik duygularımı:) annemi oluyorumm ne :)
iyi bir anne olmak istiyorum. Ahmet iyi bir baba olsun istiyorum.
Çok mutlu bir aile olalım istiyorum.. sevgi dolu olsun her adımımız....
Molam bitti... Hadi Baş Baş...
Füsun Gülten Eralp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder